Неділя, 28.04.2024, 01:36
Приветствую Вас Гість | RSS
Категории раздела
Звукові казки про музику [0]
Звукові казки про музику
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архив записей
Мини-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сайт вчителя музичного мистецтва Ткаченко Олени Миколаївни

Досвід роботи

Я - Ткаченко Олена Миколаївна, маю вищу освіту. Закінчила Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В.Винниченка у 2007 році. Спеціальність за дипломом : «Педагогіка і методика середньої освіти . Музична педагогіка і виховання» Кваліфікація : вчитель музики , етики , естетики та художньої культури основної і старшої школи.

Стаж  роботи : 7 років, а саме:

2007 рік – керівник вокального гуртка музичної студії «Евріка» ДЮЦ «Юність», с.Нове

2008-2009 навчальний рік – вчитель музики та музичного мистецтва  у Миколаївській та Грузьківській ЗОШ Кіровоградської райдержадміністрації;

2010-2011 н.р. - вчитель музики та музичного мистецтва, вчитель художньої культури у Свердлівській ЗОШ Бобринецької райдержадміністрації;

2011-2012н.р. - вчитель музики та музичного мистецтва у ЗОШ №7 м.Кіровограда;

2012-2015н.р. - вчитель музики та музичного мистецтва в Олекіївській ЗОШ Кіровоградської райдержадміністрації;

2013-2014н.р - вчитель музики та музичного мистецтва, вчитель  художньої культури в Назарівському  НВК Кіровоградської райдержадміністрації;

2014-2015р. – музичний керівник Олексіївського ДНЗ.

Стаж безпосередньої  педагогічної роботи : 6 років. Граю на музичних інструментах: фортепіано, акордеон, гітара, електронний синтезатор. Особливі вміння: створення фонограм пісень, зміна готових фонограм за потреби, виконання арій з опер (для лірико-драматичного сопрано).

Моє життєве кредо: «Будь майстром, поетом, художником у справі,   яку  ти любиш.» (В.Сухомлинський)Моє педагогічне кредо: «Учень не амфора, яку треба наповнити знаннями, а факел, який треба запалити».

Участь у конкурсах: ІІІ місце на Всеукраїнському конкурсі  солістів-вокалістів у м.Херсон у 2006році; І місце в обласному конкурсі Кіровоградської профспілки працівників освіти і науки у 2011р., І місце у районному конкурсі клубної самодіяльності у 2014 році.

“Пізнання світу почуттів неможливе без розуміння і переживання музики, без глибокої духовної потреби слухати музику й діставати насолоду від неї. Без музики важко переконати людину, яка вступає в світ, у тому, що людина прекрасна, а це переконання, по суті, є основою емоційної, естетичної, моральної культури” – Володимир Сухомлинський .

Музичне виховання є  органічною складовою всього навчально-виховного процесу в школі. Воно відіграє велику роль у гармонійному розвитку дитини. Музика допомагає школярам глибше сприймати навколишнє життя, виховує любов до своїх рідних, друзів, батьківщини, збагачує і емоційно забарвлює їхню мову, сприяє розвитку їхніх музичних здібностей. Розвиток музичних здібностей, одна з головних задач виховання дітей. У процесі навчання і виховання вчителю слід цілеспрямовано розвивати музичні здібності: музичний слух, голос, почуття ритму, музичну пам’ять і, найголовніше музикальність. Розвиток музикальності є неодмінною умовою формування музичної культури дітей.

У своїй роботі я ставлю собі наступні завдання:

1)Досягнути зацікавленість учнів усіх вікових категорій моїм предметом, як теоретичною частиною, так і співом.

2)Досягнути прагнення учнів  покращити вміння співати.

3)Покращити вокальні навички,  слух та ритм  учнів.

4)Розширити значною мірою кругозір, ерудицію та підвищити культурний рівень учнів шляхом ознайомлення з творами та життєвим шляхом видатних композиторів.

5)Продемонструвати зв'язок мого предмету з іншими: літературою, образотворчим мистецтвом, що підтвердить важливість знання викладеного матеріалу і підвищить мотивацію навчання.

6)Поглибити естетичний розвиток учнів.

7)Стимулювати  потяг учнів до творчості через надання можливості їм творити і відчувати радість творчості, особливо у молодших класах.

8)Покращити пам'ять учнів шляхом вивчення великої кількості пісень.

У виконанні цих завдань мені допомагають насамперед інноваційні технології, а саме: особистісно орієнтоване навчання та виховання, технологія групової навчальної діяльності, інформаційні технології, здоров’я зберігаючі технології навчання, інтерактивні технології, технологію формування творчої особистості, театральну педагогіку, технологію навчання як дослідження, технологію гуманізації педагогічної діяльності, розвиток критичного мислення, теорію ігрових технологій.

З метою вдосконалення фахової майстерності, я проходила навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів музичного мистецтва і художньої культури у комунальному закладі «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. Василя Сухомлинського.У центрі уваги знаходилось запровадження у навчальний процес загальноосвітньої школи вимог Державного стандарту, Концепцій нового змісту освіти, нових навчальних планів, програм, підручників, посібників, інформаційних технологій, формування образного та критичного мислення школярів.

У відповідності до нової редакції Державного стандарту загальної освіти, де  проголошено компетентнісний підхід, своїм головним завданням ставлю собі досягнення учнями комплексу музичних компетентностей: інтерпретаційних, вокально-хорових виконавських, інструментально-виконавських, творчих. Тому наполегливо працювала над проблемою «Розвиток музичних здібностей учнів» з метою узагальнити існуючі та розробити свої методи розвитку музичних здібностей учнів: слуху, ритму та вокальних навичок для застосування на уроках музики.  Цього року свої напрацювання я виклала у брошюрі «Розвиток музичних здібностей учнів», яку передала на розгляд керівництву нашої школи. Брошура містить 55 сторінок і має наступні розділи:

Особливості розвитку дитячого голосу на уроках музичного мистецтва

Особливості розвитку слуху на уроках музики

Особливості розвитку музичної пам’яті  на уроках музичного

мистецтва

Особливості розвитку ритмічного слуху у дітей  на уроках музичного

мистецтва

Вокально-хорова робота

Розспівки і вправи для школярів

Музично-дидактичні ігри

Уроки музики і музичного мистецтва

Сценарії для учнів до тижня музики

Я використовую на уроках музики такі допоміжні матеріали як: «Розспівки і вправи для школярів», «Музично-дидактичні ігри на уроках музики», «Танцювальні хвилинки на уроках музики», «Музичні вікторини», «Фізкультхвилинки на уроках музики», «Казки про музику» і т.п. Активно застосовувала найбільш дієвий метод розвитку слуху, ритму та вокальних навичок – ,спів пісень, - не тільки на уроках, а й у процесі підготовки та проведення загальношкільних заходів, таких як:  концерт до Дня вчителя,  День Святого Миколая, Новорічні ранки , концерти до  8 Березня, тижні музики, маючи багату фонотеку дитячих пісень і фонограм і пристосовуючи їх до наявних у школі  голосів.

Я намагаюся зламати ставлення учнів до уроку музики як до уроку легкого і другорядного, виховати ставлення не як до розваги, а як до серйозної наукової дисципліни. Дотримуючись навчальної програми, поряд з тим готую пісні до шкільних заходів, щоб  шкільне життя було  різноманітним і насиченим музикою.