Понеділок, 06.05.2024, 17:01
Приветствую Вас Гість | RSS
Категории раздела
Звукові казки про музику [0]
Звукові казки про музику
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архив записей
Мини-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сайт вчителя музичного мистецтва Ткаченко Олени Миколаївни

Навчальний проект "Світ музики рідного краю"

Автор проекту :

Ткаченко Олена Миколаївна

Назва проекту:

        

 "Світ музики рідного краю"

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Література,Історія,Художня культура.

Вік учнів, клас

7 клас. вік учнів- 12-13років

Стислий опис проекту

Проект розрахований на учнів 7 класу, під час якого вони ознайомляться з творчістю видатних композиторів та виконавців рідного краю, минулого та сучасності.

 Учні також мають удосконалюватися у вмінні уважно слухати музику та аналізувати твори композиторів минулого  і  сучасності. Вчитися порівнювати інформацію із різних джерел, проводити аналіз, робити висновки, презентувати свою роботу. Результати роботи представляють у вигляді групової презентації, диску –фонотеки, що ілюструє становлення української естради, малюнки – враження від Другої симфонії Л.Ревуцького.

Питання проекту

Ключове питання

"Чи є звертання до народної музики, традицій, краєвидів рідного краю особливістю української музичної культури минулого і сучасності?"

Тематичні питання

  • Чому  композитора Л. Ревуцького вважають основоположником української музичної школи?
  • Творчість яких виконавців минулого збагатила музичну культуру рідного краю?
  • Яких сучасних українських композиторів   та виконавців можна назвати творцями української естради?

Змістові питання

1.В який час творив Л.Ревуцький ?

2.Які музичні твори він написав ?

3.Дослідіть використання Л.Ревуцьким народних мелодій у Другій симфонії ?

4.Які музичні образи створив композитор у своїй Другій симфонії ?

5. Яких уславнених українських оперних співаків початку - середини ХХ ст. ви знаєте?

6.У чому унікальність голосу Соломії Крушельницької ?

7. Чи можна назвати П.Майбороду, О.Білаша, І.Шамо творцями першого покоління української                естрадної пісні ?

8. Які пісні створив І.Івасюк ?

9.Які зірки української естради 70-х років минулого століття вам відомі?

10. Які вокально- інструментальні ансамблі були популярні у 70-80 роках минулого століття?

11. Яких ви знаєте композиторів та співаків сучасного етапу української естради ?

Навчальні цілі

Ознайомити учнів: з поняттям «музичне краєзнавство», з творчістю композиторів та виконавців минулого і сучасності.

Навчити дітей: спостерігати за інтонаційним розвитком музичних образів, порівнювати музичні образи, глибоко відчувати втілені у музичних творах настрої, почуття, характер людини; аналізувати музичні твори

Також в учнів будуть завдяки роботі над проектом формуватися навички людини ХХІ століття:

- критичне мислення і вміння вирішувати проблеми;

- комунікативні навички та навички співробітництва (демонстрація можливості ефективно співпрацювати з однокласниками; гнучкість та готовність до застосування необхідних компромісів з метою здійснення спільного завдання; прийняття відповідальності за результати спільної роботи);

- вміння працювати з інформацією, медіа та комп’ютерні навички;

- інформаційна грамотність;

- медіа грамотність (розуміння підґрунтя та базових засад етичних/правових питань, пов’язаних з доступом до та з використанням інформації)

- IКT – грамотність (використання комп’ютерних технологій як інструменту для спілкування, досліджень, організації, оцінювання інформації);

- життєві та кар’єрні навички (ініціатива та цілеспрямованість; лідерство та відповідальність).

Діяльність вчителя

1) Актуалізувати свої знання про метод проектів.

2) Створити план проекту. Формування ключового, тематичних та змістовних питань, відповідно до теми проекту.

Підготовка вчительської презентації, розробка вікторини для виявлення початкового стану знань учнів та зацікавлення проектом, розробка карти знань "Світ музики рідного краю", дидактичних матеріалів до проекту та форм оцінювання, інших необхідних матеріалів.

Проведення  з  учнями вікторини для виявлення початкового стану знань учнів та зацікавлення проектом

3) Ознайомлення учнів з учительською презентацією , допоміжною схемою "Українська естрада" роботи  для групи естрадників та допомога учням об’єднатися в групи.

4) Проведення консультувань учнів, спонукання їх до само- та взаємооцінювання, відповіді на запитання учнів та їх батьків у блозі.

5) Підготовка учнівських груп до презентації.

6) Забезпечення проведення презентації, висловлювання подяки усім, хто допомогав роботі учнів над проектом.

7) Проведення рефлексії з учнями після проекту, планування теми наступного проекту.

Діяльність учнів

1) Ознайомлюються з презентацією, обирають лідера та розподіляють ролі.

2) Шукають інформацію, узагальнюють її, підсумовують результати досліджень, роблять висновки, виконують роботу у вигляді презентації. Виконують творчі завдання:

  • Створення музичної краєзнавчої скарбнички Кіровоградщини
  • Створення диску - фонотеки, що ілюструє всі етапи  становлення української естради
  • Створення малюнків за темою проекту.

4) Вчаться презентувати свою роботу та презентують її перед однокласниками.

5) Презентують свою роботу перед батьками та вчителями.

6) Підводять підсумки своєї роботи у проекті та планують наступний проект.